РОБОТА ДІСДПА В ОНОВЛЕННІ БРЕНДУ ДОНЕЧЧИНИ

03.03.2020

Голова Інститут Володимир Кіпень запрошений до складу Робочої групи ДонОДА по розробці нової маркетингової стратегії та бренду Донецької області. 3 березня експерт Інституту Марія Доценко долучилася до організованої Донецькою обласною державною адміністрацією за підтримки Представництва Організації Об’єднаних Націй в Україні зустрічі, присвяченій обговоренню нової стратегії та бренду області, що мають позитивно вплинути на її імідж, залучення національних і міжнародних інвесторів.

Робота фокус-групи охопила питання посилення позитивного іміджу Донецької області, популяризації її в Україні і за кордоном, формування привабливості регіону для місцевого населення, залучення інвестицій, кваліфікованих кадрів і гостей

Спілкування з представниками громадських об’єднань, організацій та установ із різних регіонів України показало, що нині в оцінці туристичного й інвестиційного потенціалу Донеччини переважає стереотипізація. Це створюватиме в розвитку області проблеми.

Проте позитивним зрушенням задля відбудови і розвитку регіону є залучення креативної команди, яка послуговується сучасним підходами, усвідомлює силу інформаційного продукту, виявляє готовності відмовитися від віджилих себе концепцій, змістів і форматів, що скоріше шкодять, аніж інтегрують й об’єднують.