Програма і графік роботи курсів дистанційної освіти у ДонНУ

17.01.2017

Програма і графік тренінгів з методики дистанційної освіти

 

№ з/п Тема Кількість годин Дата ПІБ

1) Основи та загальні терміни дистанційної освіти; 2 год; 17.01.2016 Ігнатова Л.Б.

1.1) Учасники процесу дистанційного навчання на базі платформи дистанційної освіти Moodle. Права та ролі. 2 год; 17.01.2016 Різниченко І. В.

1.2) Дистанційне навчання як різновид освітніх послуг і об’єкт маркетингової діяльності; 2 год; 17.01.2016 Єлисєєва О. О.

2) Резервне копіювання курсів та елементів курсів. 2 год; 18.01.2016 Різниченко І. В.

2.1)Дистанційне навчання як різновид освітніх послуг і об’єкт маркетингової діяльності; 2 год; 18.01.2016 Єлисєєва О. О.

2.2) Розташування на платформі теоретичного матеріалу. Робота у вбудованому редакторі. Використання графічних зображень. Особливості макетування сторінок дистанційного курсу. 2 год; 18.01.2016 Ігнатова Л.Б.

3) Створення та редагування елемента курсу «Урок». Алгоритм розбудови керованої лекції з елементами самоконтролю. 2 год; 24.01.2016 Ігнатова Л.Б.

3.1) Джерела маркетингової інформації для прийняття управлінських рішень при просуванні дистанційних освітніх послуг і програм. 2 год; 24.01.2016 Єлисєєва О. О.

3.2) Робота із формулами на платформі Moodle. 2 год; 24.01.2016 Різниченко І. В.

4) Додавання елемента курсу «Глосарій» та записи глосарію. 2 25.01.2016 Різниченко І. В.

4.1) Джерела маркетингової інформації для прийняття управлінських рішень при просуванні дистанційних освітніх послуг і програм. 2 год; 25.01.2016 Єлисєєва О. О.

4.2) Контроль якості освіти. Елемент курсу «Тест». Режими тестування. Запитання типу «Вірно/невірно», «Коротка відповідь», «Ессе», «Множинний вибір» 2 год; 25.01.2016 Ігнатова Л.Б.

5) Запитання типу «Розрахунковий» та його варіації. Налаштування елемента контролю «Завдання». 2 год; 31.01.2016 Ігнатова Л.Б.

5.1) Формування попиту і стимулювання збуту дистанційних освітніх послуг. 2 год; 31.01.2016 Єлисєєва О. О.

5.2) Налагодження зворотного зв’язку зі слухачами дистанційних курсів: Анкета, Опитування, Форум, Чат, тощо. 2год; 31.01.2016 Різниченко І. В.

6) Формування попиту і стимулювання збуту дистанційних освітніх послуг. 2 год; 01.02.2016 Єлисєєва О. О.

6.1)Формування звітності на платформі. 2 год; 01.02.2016 Різниченко І. В.

6.2) Загальне знайомство із сучасними елементами та ресурсами: «База даних», «Вікі», «Книга», «Семінар», тощо. 2 год; 01.02.2016 Ігнатова Л.Б.